Wednesday, May 24, 2006

الله يلعن الموت اللي بيخوفني


الله يرحمك يا استاد
عاطف

كان نفسي اشوفك
الغريب ان شفت عنيك ابوك اللي احمرت وهو بينادي عليك بالليل علي ناصية الشارع وهو واقف لوحده
كنت فاكره نازل يصلي الفجر بس سألت ليه هو بينادي عليك وباسمك وبصوت عالي مع انك مش ساكن عندنا في المنطقة شكيت لحد ماعرفت الخبر واتأكدت انك مت

علي فكرة كلنا بنحبك وفاكر لما كنت بتزعق لي علي واجب الرياضيات اللي كنت باقلبه في سؤال وجواب واحد وعادة بيكون غلط
بص انا مش عايز اكتر في الكلام لاني مش عايز اشوفني بعيط عليك زان شاء الله مش هيحصل عشان اشيل حزني عليك علي طول
بس كنت عايز اسألك سؤال قبل ما اروح
هو انت كان ممكن ترد علي ابوك وتقوله نعم بصوتك الحقيقي

طيب

5 Comments:

At 6/04/2006 2:54 PM, Blogger Doaa Samir said...

ممكن.. بس بـ "حاجة" تانية غير الصوت اللي احنا عارفينه وعارفين بينتقل ازاي..

بس مش ممكن كان نداء باباه عليه هو مجرد جواب لنداء ابنه؟!! ربما

 
At 6/30/2006 2:29 PM, Blogger باسم شرف said...

ممكن يا دعاء

كل شئ جايز في الدنيا

 
At 7/30/2006 9:06 PM, Anonymous Anonymous said...

الموت ذلك الحلم البعيد قد يكون حلما جميل يريح ويتمناه المرء ولكن بعد ان يفكر فيه قليلا يجده قاتما حاملا مقصلة نقصف حركة ذلك الجسم النشيط حينما تتأمل في خيالك جسد احد اقاربك وهو يرقد رقدته التي لن ينهض بعدها ابدا في هذه الدنيا تجد ان ذاك الجسم المتحرك ذا الصوت من عملة من ذهب تقع الارض فتذيع رنات جميلة عالية وبعدها تصمت ابدا
لقد بكيت كثيرا وانا اتصور امي او اخي او ابي بعد موتهم فابكي فلا اعلم اذا كنت سأملك دموعا ابكيهما بها إذا اطال الله في عمري ورأيت احدهم يموت ولذلك لطالما دعوت ان اموت قبلهم اسف للأطالة
صاحبك الصغير محمود محمد علي

 
At 2/05/2007 12:54 AM, Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... women&aposs motorcycle racing jackets

 
At 12/21/2007 7:21 AM, Blogger Mony The Angel said...

i'm speechless!

 

Post a Comment

<< Home